127
Comments (33)
sorted by:
24
bill_klacks 24 points ago +24 / -0

hope his car falls apart quickly

14
DrMartinVonNostran1 14 points ago +14 / -0

Or catches on fire.

2
Responsibilityiscoo 2 points ago +2 / -0

Hope he fixes all those things then it falls apart or someone hits him and totals it

18
JateHews 18 points ago +18 / -0

Maybe if he lost a little weight, his car wouldn't keep breaking...

6
DrMartinVonNostran1 6 points ago +6 / -0

Haha

17
plznojihadinthepool 17 points ago +17 / -0

this is amazing lol

"just a couple hundred..like a thousand dollars"

6
fucklinode 6 points ago +6 / -0

he spends more money than someone making six figures

11
ANONTHEGOD 11 points ago +11 / -0

You would umagine a survivalist would know how to repair a car

11
FriendSimulator 11 points ago +11 / -0

lol fat fuck is always driving

10
black_bart 10 points ago +10 / -0

he named off every part of a car right there

6
Dipfukretard 6 points ago +6 / -0

Naw the engines ok

9
ElPipiKrazy 9 points ago +9 / -0

This fat ass loves to drive, why does not he just deliver for a gig company wtf

9
Reformed_Maga 9 points ago +9 / -0

He could get a cdl and make decent money. He is just lazy.

5
Physical_Ostrich 5 points ago +5 / -0

he wouldnt past the physical exam

3
Reformed_Maga 3 points ago +3 / -0

I've seen a guy in a wheel chair driving a semi

1
ElPipiKrazy 1 point ago +1 / -0

He would get quicker to 1200lbs

7
fucklinode 7 points ago +7 / -0

i haven't laughed this good in a while thank you OP, the cha-ching sound effect is the cherry on top

7
deleted 7 points ago +7 / -0
6
slaveowner2 6 points ago +6 / -0

This is why the world is fucked. Useless fat Retards asking you to pay them to exist.

4
Misterblue 4 points ago +4 / -0

Wish the police would arrest this scumbag

4
weni5 4 points ago +4 / -0

Ever heard of just buying a new car dumb fuck lol. He acts likes he has a 1957 chevy he needs to restore.

3
backstageirl 3 points ago +4 / -1

Those poor tire rods!

3
KommandantJ 3 points ago +3 / -0

i imagine he spends a ton of money on gas considering he weighs 400 pounds

3
black_bart 3 points ago +3 / -0

sounds like a new car he needs 😆

yeah his car shakes a lot, he took the tires off and put them back on. he did! he ain't qualified for that shit

3
Hard_R 3 points ago +3 / -0

Either he's making shit up for sympathy and donos or that honda pilot has like 300k miles on it to have that much shit wrong. That thing is not that old. South florida does have some shitty roads but I'm not giving this guy the benefit of the doubt. He's prob just scamming

3
StarQueenNellyaa 3 points ago +3 / -0

Does this disgusting fat lazy fuck know how to fill out an application??

2
netherdragon 2 points ago +2 / -0

"My car shakes" because of you fatass

2
Negrosrus 2 points ago +2 / -0

some people are destined to be teachers, some people are destined to flip burgers at mcdonalds, some people are just destined to be homeless and he is one of them.

2
RuckFedit 2 points ago +2 / -0

Asking a lot for 5 bucks dawg

2
deleted 2 points ago +2 / -0
2
Nigger_Named_Tyrone 2 points ago +2 / -0

I can't stop laughing at this HAHAAHAHAH

2
Poopboi 2 points ago +2 / -0

i hate this fat fuck

2
NigPoster2000 2 points ago +2 / -0

2k worth of work lol